#Calatorestecumine ziua a patra

Lucrurile incepeau sa prinda contur, deja fiecare dintre noi isi cunostea locul pe sosea, comunicam nonverbal si totul era fain. Costi cu Ucku au indreptat ghidonul motocicletei cu care am cazut cu o zi inainte, eu completam factura, scriam emailuri, sunam ceva lume si iar plecam pe la ora 12, desi in fiecare seara ne propuneam sa plecam la 9 dimineata.

Cand intr-un final plecam din Covasna, un nene a avut parte de “sperietura vietii” lui. Omul statea linistit la bancomatul BT (banca transilvania) sa-si scoata bani, iar la un moment dat, opresc patru motociclisti langa el, cameramanul sare din bena si cu tot cu trepied se indreapta spre bancomat. Eu am suit motocicleta pe trotuar, ma dau jos voios, omul se uita la mine, la baieti, nu intelegea daca vrem sa-i luam banii sau ce se intampla. Acuma, de eram eu in locul lui, la fel ma gandeam daca fac parte dintr-un banc sau astia vor sa-mi fure banii, dar sa si filmeze totul.

Calatorestecumine-laBancomatBT-2

Aceasta zi, ziua cu nr 4, avea sa fie prima zi in care am prins ploaie si prima zi in care era sa ramanem fara benzina, asta pentru ca eu am gresit directia catre benzinarie. In loc sa o luam spre stanga de pe o strada, noi am luat-o spre dreapta. Se vede in filmarea de mai jos cum ii fac semne disperate lui Razvan sa gaseasca un Petrom sau un Omv.

Ok, eu eram preocupat de putina benzina din rezervorul meu si ma uitam spre norii din fata, dar nu era peisajul complet daca nu faceam haz de necaz, iar cand am oprit sa ne echipam de ploaie, Ucku si Alin (fotograful) s-au pus pe treaba. De “ii lasam” iesea un pictorial pe cinste.

CalatoresteCuMine-5

CalatoresteCuMine-10

CalatoresteCuMine-11

Ploaia este buna pentru agricultura, dar nu este buna pentru motociclisti. Da, agricultura si motociclismul nu au nimic in comun, analogia este ca unii se bucura, altii “plang”, ca la fotbal sau orice alt sport. Am sesizat ca urmeaza sa intram in paduri, norii erau gri cu negru, stiam ce urmeaza, dar nu ne asteptam ca cineva sa toarne intruna galeti de apa pe noi. O comparatie mai buna – inchipuie-ti ca ai in baie montate 10 dusuri din care apa curge la maxim, fara intrerupere, iar tu te chinui sa si vezi printre picaturi. Nu stiu prin ce am trecut, dar am vazut masini oprite, copaci cazuti, crengi rupte pe sosea, iar noi ne continuam drumul.

Eram intr-o cautare disperata de refugiu cand in cale ne-a iesit un Omv. Hip hip uraaa! Bem o cafea calda, ne uscam un pic si plecam dupa ce ploaia se mai domoleste. Vezi sa nu… Cum intram noi in benzinarie, scenariul perfect regizat pentru un film de groaza se intampla. In clipa in care am ajuns in benzinarie, in acel moment luminile au palpait de doua ori, dupa care adio curent. Piscina in bocanci, afara natura se dezlantuia, iar noi priveam in jur nedumeriti. Voiam o cafea calda, care acum era foarte departe de realitate, era un fel de vis scump. Dar tot ce poti sa faci este sa te conformezi si asta am facut.

CalatoresteCuMine-16

CalatoresteCuMine-21

Toate apele si toata mancarea pe care am consumat-o aici am trecut-o, ca pe vremuri, in caiet. Am cumparat si pungi in care sa ne incaltam. Cum spuneam, aveam piscina in bocanci, iar pentru un motociclist frigul si umezeala sunt dusmani mari. Servetele, sosete curate si uscate, pungi si bocanci umezi, aceasta a fost incaltamintea pentru urmatoarele zile, dar in astfel de momente realizezi ca pungile de plastic sunt mai folositoare decat crezi.

CalatoresteCuMine-23

CalatoresteCuMine-26

CalatoresteCuMine-29

CalatoresteCuMine-31

CalatoresteCuMine-33

Regruparea a fost la Lacul Rosu, unde am decis sa si ramanem. Baietii responsabili de imagine (adica foto si video) au spus ca trebuie sa oprim, nu avem lumina, nu putem filma in astfel de conditii, “distrugem cadrele”, hai sa ne oprim, continuam maine. Facand o analiza a situatiei, am decis sa terminam ziua aici. Ca sa vezi, in timp ce eu cautam cazare, “baietii mei” se distrau :))

CalatoresteCuMine-37

CalatoresteCuMine-34

CalatoresteCuMine-35

CalatoresteCuMine-41

CalatoresteCuMine-46

CalatoresteCuMine-48

CalatoresteCuMine-53

Undeva sus pe un deal am gasit o pensiune faina, ne-am cazat, uscat, am intins hainele si peste tot mirosea a umed. Un fel de “misiune indeplinita” – si acuma hai sa prajim cartofi pana la 11:30 seara si gratarele la fel. Apropo, sa prajesti cartofi pentru 10 persoane intr-o tigaie iti cam ia ceva timp.

CalatoresteCuMine-58

CalatoresteCuMine-59

Lihniti de foame, obositi dupa drum, nici de tacamuri nu aveam nevoie, fiecare am mancat cu mana, nu aveam timp de bunele practici si maniere 🙂 Am filmat testimonialele, am ras la bancuri, ne-am delectat seara in compania domnului Jack si cerbului Jagermeister si ne-am pus sa visam ca suntem motociclete! (Asa se spune cand sforai) Urmeaza ziua a cincea, curand vei citi si despre 4 motociclisti cu castile pe cap, vaslind intr-o barca. Nu e banc prost, este o realitate din ziua a cincea!

Proiectul #Calatorestecumine este un proiect marca Cumotorul.ro sprijinit de Banca TransilvaniaPetromOst TransportRenault Garanti LeasingContinental Hotels Tnt si Ministerul Turimului. Parteneri echipament: F64 Canyon Romania Parteneri Media: Discovery Romania – RockFmTrilulilu273 de locuri din RomaniaZelistMonitor.

Ivo
Written by Ivo

No comments yet.

No one have left a comment for this post yet!