#Calatorestecumine – ziua a treia

A fost ziua in care oamenii au decis sa mergem spre Targu Secuiesc, prin Focsani si Lepsa. Intamplarea insa a facut ca noi sa inoptam in Covasna unde l-am cunoscut si pe Costi, un baiat motociclist, foarte fain, care ne-a gasit si cazarea si s-a ocupat si de reparatia motocicletei mele.

Iesind dimineata din camera, observ oameni noi la masa. Era Stefan. Stefan este din Braila, ii plac motocicletele foarte mult, a urmarit proiectul din primul minut, iar aceasta a fost ziua in care a venit sa ne viziteze (noi ne cunoastem) Ziua trei este ziua in care Doru l-a inlocuit pe Marian ca si sofer al masinii Kadjar2. O caldura extrema de dimineata, dupa care am suspinat multe zile dupa asta. Am plecat din comuna Greci, care repet, are o intrare in comuna, demna de pozat, demna de pusa in povesti si am plecat spre Iacobdeal, ca sa vedem minunatia, dar poate doar ne-am dorit sa facem o baie. Apa este superba, calda, privelistea, la fel. Este un loc relativ virgin. Mi-ar place sa ramana asa. Nu e nevoie de manele si gratare in acest loc.

 

@kornway face baie #calatorestecumine 🙂

A video posted by razvanbb (@razvanbb) on

CalatoresteCuMine-2

CalatoresteCuMine-4

CalatoresteCuMine-8

CalatoresteCuMine-10

Lasand m-tii Macin in spate, continuam drumul spre Braila, incet incet cu bac-ul (cel cu motor, nu cel cu examen) trecem pe malul celalat, dar nu inainte ca sa se formeze o coada imensa de masini pentru ca oamenii mi-au emis un bon pe 17 masini… Pana l-au anulat, pana au scos altul, na, a durat ceva timp.

CalatoresteCuMine-11

CalatoresteCuMine-12

Focsani, am ajuns la Cristi acasa, dar nu am zabovit prea mult, domnul citat abia astepta sa ne arate drumul spre Lepsa si peisajele din zona. Cascada Putna ne-a impresionat pe toti. Intr-o oarecare masura, pacat ca nu se poate ajunge lejer pana la baza cascadei, ar fi fost cateva poze foarte interesante 🙂

CalatoresteCuMine-16

Totusi, motociclisti fiind, sa lasam cascada sa fie cascada, noi mergem pe viraje si curbe stranse, recunoastem, ne plac enorm. Tin sa specific un lucru, daca pe un drum intalnesti o multime de motociclisti, ori este un drum virajat, ori sunt peisaje superbe in zona, dar cel mai probabil este un drum care trebuie facut.

CalatoresteCuMine-19

CalatoresteCuMine-25

CalatoresteCuMine-29

CalatoresteCuMine-36

CalatoresteCuMine-40

CalatoresteCuMine-45

Mergand din Lepsa spre Tg. Secuiesc, intalnim o portiune de drum cu un apus unde Alin a scos “untul” din el. Mergeti asa, uitati-va incolo, mergeti inca odata… Na, uite poze, eu nu mai zic nimic.

CalatoresteCuMine-63

CalatoresteCuMine-65

CalatoresteCuMine-69

CalatoresteCuMine-94

CalatoresteCuMine-97

CalatoresteCuMine-102

CalatoresteCuMine-104

CalatoresteCuMine-107

CalatoresteCuMine-110

CalatoresteCuMine-109

CalatoresteCuMine-112

CalatoresteCuMine-133

CalatoresteCuMine-136

CalatoresteCuMine-155

CalatoresteCuMine-166

Urmeaza partea cu cazatura… Este o bucata de aproximativ 4-6 km de drum pregatit pentru asfaltare. Totul nivelat, fara gropi, dar cu pietris. Aici eu Ivo prostul, am scos motocicleta pe neutral, am oprit motorul si am coborat pantele doar cu frana. Mare, mare, mare greseala! Sa nu faceti asta niciodata! Pentru ca eu am facut asta, intr-o curba in dreapta am prins o viteza mai mare, am franat cu spatele ca sa incetinesc, dar am franat pana a inghetat roata, pietris fiind, eu aflandu-ma in coborare, roata spate a inceput sa mearga spre stanga (logic) iar cu volanul ghidonul indreptat spre dreapta, legile fizici s-au aplicat, iar motocicleta m-a aruncat in interiorul curbei. Am cazut pe umar si am frecat si casca un pic. Adrenalina pompa in mine, aveam impresia ca pot ridica motocicleta singur. Nu m-am lovit rau, pe moment nici nu constientizam ce s-a intamplat, eram bucuros ca motorul a pornit normal si am zis hai sa plecam mai departe, nu are rost sa analizam acuma ce s-a intamplat.

CalatoresteCuMine-170

CalatoresteCuMine-171

CalatoresteCuMine-173

CalatoresteCuMine-175

CalatoresteCuMine-176

CalatoresteCuMine-178

Pe urma am realizat ca am ghidonul stramb si ca ma doare piciorul stang, dar cum sa spui asa ceva unei echipe intregi de oameni. Regret totusi ca nu avem filmarea cu cazatura. Alin era in Kadjar2 cu Doru, filmau interiorul si cum se comporta masina pe drumul de pietris, cand Alin a zarit lumina farului meu intre pomi, si-i spune lui Doru: Hai mai repede, a cazut Ivo, hai sa filmam. Nu s-au gandit daca sunt ok sau nu, s-au gandit sa filmeze, exact ceea ce voiam de la ei 🙂 Sincer!

CalatoresteCuMine-183

Ne-am cazat in Covasna, aici ne-a ajutat Costi cu tot ce am avut nevoie, iar in dimineata zilei cu nr 4, Ucku si Costi au plecat sa-mi indrepte ghidonul la motocicleta, au revenit pe la 11, iar spre pranz deja ne vedeam de drum.

Nu va faceti griji, totul este ok, noi, motocicleta, eu, totul este bine astazi. In urmatorul articol, urmeaza povestea cu furtuna “secolului” Ceau!

Proiectul #Calatorestecumine este un proiect marca Cumotorul.ro sprijinit de Banca TransilvaniaPetromOst TransportRenault Garanti LeasingContinental Hotels Tnt si Ministerul Turimului. Parteneri echipament: F64 Canyon Romania Parteneri Media: Discovery Romania – RockFmTrilulilu273 de locuri din RomaniaZelistMonitor.


Ivo
Written by Ivo

4 Comment responses

  1. Avatar
    August 26, 2015

    Salutări!

    Super tare proiectul vostru! Mi-ar fi plăcut și mie să fac așa ceva.
    Ca o sugestie: poate puneți online și o hartă care să arate toate peripețiile voastre. Astfel ar mai afla și oamenii de niscaiva trasee interesante.

    Întîmplarea face că am făcut drumul de la Mărășești pînă aproape de Tîrgu Secuiesc de curînd și am și filmat. 🙂 Nu e nimic profesional. E doar ce a prins camera de pe casca mea.
    Dacă aveți timp / chef, dați un ochi aici: https://www.youtube.com/playlist?list=PLI1QinCuYKT1JKpBnOceLnMNYTeXGgV73

    Asfalt uscat în continuare! Și, cel mai important, have fun!

    -Costi

    Reply

    • Avatar
      August 26, 2015

      Imi place vizualul la clip. Faina faza! Recomand sa pui si o muzica pe fundal, asa in surdina 🙂 Multumim de urari 😉

      Reply

  2. Avatar
    August 31, 2015

    “Cu volanul indreptat spre dreapta”… Pe motor?! Adică da, n-am mai mers de vreo 4 ani, dar nu știam ca producătorii au avansat așa tare. Ce urmează acum, să le pună încă două roți?

    Reply

    • Avatar
      August 31, 2015

      Imi pare rau ca nu ai mers de 4 ani… Ce urmeaza acuma? Cand ma apuc de facut motociclete cu volan, am sa-ti spun 😀 Multam pentru atentionare 😉

      Reply

Leave a comment