Harley Davidson Street750 Test Drive in Bucuresti

Prima informatie referitoare la faptul ca Harley Davidson ar putea fabrica si modele cu o capacitate cilindrica mai mica de 883 de CC am ignorat-o intr-un total. Ca orice alt posesor de un Harley “normal” nu am vrut sa cred, nu vedeam motivul pentru care producatorul ar face acest pas, nu intelegeam logica din spatele acestei decizii s.a.m.d.

Pana saptamana trecuta.

DSC_6774-2

Acest Street 750 desi este o motocicleta noua din gama lor,  trebuie privita ca un nou capitol, unul care se adreseaza unui public mai tanar, mai dinamic cu o viata activa in mediul urban. Este gandita si construita pentru a putea fi primul tau Harley. Modelul este foarte mobil, consumul pe strazile din Bucuresti a fost de aprox. 8 l in 100 de km, iar eu consider ca este un consum foarte normal pentru un motor de 750 CC si 57 de CP, chiar si cand il  comparam cu alte motociclete din gama 750 de CC. Totusi, ajunge de la 0 (zero) la 100 de km/h in 4,6 sec si nu ai nevoie de mai mult de a doua treapta din cele 6 de care dispune motorul V-Twin. De la podul din Vacaresti si pana in Baneasa, luni dimineata la ora 9:00 cu traficul infernal tipic capitalei, am facut 20 de minute.

Off topic – dragi soferi si colegi de trafic, va multumesc ca ati progresat in judecata si ca ne lasati astfel de coridoare de trecere 🙂 Doar sa clarificam, nu sunt ironic!

photo

La prima intalnire cu acest model am constatat faptul ca anumite parti alte motocicletei, anumite detalii au fost neglijate din punct de vedere estetic in versiunea stock desi, dupa ce te-ai urcat pe ea si incepi sa o conduci, uiti extrem de repede aceste amanunte. Sunetul tobelor nu este ceea ce ti-ai dori, dar pana la urma, pentru ce au fost inventate evacuarile de la Screaming Eagle? 🙂 Este o motocileta noua care se vinde incepand cu pretul de 8.300 de euro. Un pret foarte bun pentru un Harley nou din punctul meu de vedere.

DSC_6821-2

Uite un amanunt interesant. Despre istoria Harley Davidson probabil stiti cate ceva, sau chiar totul, eu tin doar sa precizez ca acest model este primul model nou scos dupa 13 ani. Mai exact, in ultimii 13 ani, Harley a scos doar inbunatatiri la modelele deja existente, un fel de facelift la masini intr-o comparatie mai cunoscuta. Un alt lucru nou, are racire pe apa (nici la asta nu se astepta nimeni) in comparatie cu toate modele de pana in 2014 care aveau racire pe aer. In momentul de fata, Harley are doar doua modele care au racire pe lichid, unul este acest Street750 iar altul este o editie limitata.

Ca o parere personala, eu cred ca acest model se va vinde foarte bine in randul tinerilor (nu ca as fi eu batran). Este primul pas, te introduce in cultura motocicletelor americane, iar pe urma te va determina sa urci in alte game/modele ale producatorului.

Paparazzi au surpins modelul in mai multe ipostaze. Mai jos aveti imaginile!

DSC_6763-2

DSC_6784-2

El este George. Se intorcea de la birou. Ce spune aceasta poza? Din punctul meu de vedere, acest model este exact pentru oamenii ca el. Bine, recunosc, l-am oprit si l-am rugat sa ma lase sa-i fac o poza pe motor. Un strain foarte fain!

DSC_6794-2

Street 750 in peisajul urban.

DSC_6817-2

DSC_6847-2

DSC_6868-2

DSC_6880-2

DSC_6894-2-2

DSC_6896-3-2

DSC_6877-2

DSC_6766-2

Cel mai bun lucru la acest model este manevrabilitatea. Al doilea cel mai bun lucru la acest model este faptul ca este Harley!

Vrei un test drive? aici il poti programa.


Ivo
Written by Ivo

3 Comment responses

  1. Avatar
    April 26, 2016

    Un articol bine scris – acesta cred ca e punctul de vedere al autorului .
    De ce spun asta?
    Un motociclist niciodata nu spune dragi soferi pt ca dragi de ei ne cam iau pe capota si daca mergi printre masini “cum adica ,depasesti pe dreapta?!” . Un motociclist in Romania e o impuritate dar in alte parti e un participant la trafic .
    Pe de alta parte ,evitam cat se poate liniile de tramvai si nu facem poze cu ele cat de buni suntem – pt cine nu stie pe liniile de tramvai se aluneca iar tranta e ‘meseriasa’ .
    Ciclistica de Harley e una deosebita (are totusi peste 100 de ani in spate) iar motoarele sunt exceptionale .

    Reply

    • Avatar
      April 27, 2016

      Progresul soferilor de a lasa un culoar si a te observa in trafic s-a inbunatatit enorm in ultimii ani. In 2008 nu prea vedeai asa ceva nici macar prin Bucuresti. Totusi, sa nu uitam ca la noi cultura moto a inceput abia dupa anii 90, iar abia dupa 2005 poti spune ca multi tineri isi cumpara si motociclete, comparand acesti ani cu statele unite… No, suntem in urma cu aprox 50 de ani…
      Ultima mea dilmea este: Cum evidentiezi un lucru bun la soferi, daca nu prin a spune dragi soferi si colegi de trafic? Pentru ca nu poti evidentia un lucru bun, spunand: Bai soferi (cel putin, mie nu-mi suna bine)

      Reply

Leave a comment