Harley Davidson Breakout Test Drive – Tura1

Astazi, dupa 3 zile de mers pe Breakout, modelul nou de Harley Davidson luat in test, nu mai vreau sa il duc inapoi 🙂 Am facut aproximativ 1.000 de km cu acest model si as mai face alte 100 de mii. “Am fost invatat” sa fiu sceptic vand vine vorba do motocicletele pe injectie vs cele pe carburatie. Este “o batalie” continua intre posesorii de motociclete HD pe injectie vs posesorii de HD pe carburatie, iar glume de genul “e injectie, ce mai” sau invers, sunt frecvente intre motociclistii pasionati de modelele producatorului de peste Atlantic. Personal, dupa aceasta experienta, am ajuns sa nu mai deranjeze atat de tare acest aspect, din moment ce motocicleta compenseaza din plin cu performanta pe sosea.

DSC_6333

 

Modelul testat de mine este acesta (apasa aici). Breakout in culoarea Vivid Black, motor de 1690 de cmc si 660 de mm inaltimea la șa. Se spune ca masurile ideale ale unui motociclist sunt 90-60-90. Ca sa si explic, 90 – latimea ghidonului de la un capat la altul. 60 – inaltimea sezutului de la asfalt. 90 – viteza pe sosea. In cazul modelului mai sus mentionat, “masurile dau gres” sau mai bine spus se modifica, in functie de traseul pe care il ai. Pe autostrada la o viteza de 90 km/h te plictisesti, pe cand pe drum national/judetean este o viteza care te calmeaza. Viteza maxima a acestui model este de 180 km/h (dar nu simti o placere mergand asa repede, cel putin eu nu sunt adeptul ) Viteza cu care mi-a placut sa merg a fost de 120-130 km/h pe autostrada si 90-110 km/h pe drumurile nationale.

In oras, caldura degajata de motorul Twin Cam 103B cu racire pe aer poate deveni usor incomoda, mai ales pentru pasager, cu toate ca acest lucru este firesc la propulsoarele mari. Si cum tot pomenesc de pasager, la drum lung, recomand o alta șa pentru el/ea in locul celei stock.

Ce am banuit inca de cand am discutat doar despre test drive s-a intamplat pe loc: m-am indragostit de acest model. Este un softail, are o roata de 240 mm pe spate( responsabila pentru aspectul deosebit) si una agresiva de 130 de fata. Consumul nu urca de 6l la 100 de km, iar la dimensiunile unei persoane ca mine (170 inaltime – 68 de kg) dimensiunile motocicletei mi se potrivesc … manusa. Confortul nu mai are rost sa il comentez, am apreciat la drum pozitia comoda a picioarelor. Un ultim aspect, inainte de cateva poze din ziua 1 si ziua 2 (va mai urma ziua 3): Breakout-ul se simte cel mai bine pe serpentine! Cand am urcat pe Transbucegi (din nou) mi-am dat seama “pentru ce” a fost construit si conceput acest model. Mi-am “nivelat” un pic calcaiele de la bocanci 😀

Cateva poze de pe drumurile patriei – seria 1.

DSC_6341

DSC_6343

DSC_6371

DSC_6380

DSC_6386

DSC_6395

DSC_6397

DSC_6403

DSC_6411

DSC_6421-2

DSC_6442

DSC_6430-2

DSC_6450

DSC_6466

P.S – Daca alegi sa-ti cumperi acest model, recomand schimbarea tobelor. Sunt atat de silentioase incat nici pasarile nu te aud cand vii. Am lovit iar un porumbel, de data aceasta doar cu casca. Sper ca a scapat….

Multumiri speciale pentru pozele din port lui Mendoza , iar pentru pozele de la A. Saligny politistului motociclist care mi-a spus pe unde sa merg. Over and out, trebuie sa duc inapoi Breakout-ul… Prima motocicleta condusa de mine care este sexy si din partea stanga.


Ivo
Written by Ivo

2 Comment responses

  1. Avatar
    September 15, 2014

    Bai, nu am avut niciodata o pasiune pentru motoare dar asta arata al naibii de bine!

    Reply

Leave a comment