#CapatulPamantului – primele zile

Atunci cand organizezi sau planifici o excursie, inevitabil apar situatii de tot felul in care “credinta in proiect” iti este testata, supusa la indoiala sau ridiculizata. Tot ce pot spune acuma dupa ce am plecat in acest proiect (de a merge pana la “capatul pamantului” si inapoi) este ca ador stresul de organizare ๐Ÿ™‚

Iesirea din Bucuresti

Din 5 rescpectiv, 6 persoane care trebuia sa plecam din Bucuresti am plecat doar doi din motive strict tehnice. Colegii care trebuiau sa ne insoteasca s-au gasit in imposibilitatea de a putea face ceva ca sa plecam impreuna si imi pare rau ca i-am lasat acasa, darย  la anul va fi altceva ๐Ÿ™‚

tunel

Acum despre drum pentru ca aia vreti sa cititi! ๐Ÿ˜€ Plecarea s-a facut cu o masina si o motocicleta – dupa multe telefoane in toate partile pentru a gasi o masina cu care sa ajunga Gabi la Nadlac (eu eram cu motorul) l-am sunat pe fratele Mariciu care mi-a sarit instant in ajutor! Multumesc domnule! Si asa am plecat “cu alaiul” in ce urma sa fie prima zi din calatoria noastra. Autostrada, DN-uri si evident Transalpina! Atunci cand ai camere GoPro cu tine, crede-ma, chiar vrei sa filmezi ceva fain. Totul frumos si bine, mancat un langos la altitudine si un pic si printre nori, totul superb pana aici…

Motorul si Masina

La coborarea de pe Transalpina am intrat in norii cu ploaie… Acuma, nu trebuie sa fii motociclist ca sa-ti dai seama ca nu mi-a placut de nici o culoare acest lucru, dar nu ai ce face… Nu poti claxona norul ca sa se dea la o parte. M-a plouat pana in Sebes, iar ca tacamul sa fie complet, am facut 17 km intr-o ora… Aparent, directia nationala de drumuri judetene Alba-Iulia nu stie sa asfalteze si acest lucru il simti atunci cand este sa cazi pentru ca pui o frana pe un asfalt cu mazga si noroi intr-o combinatie superba cu nisip. Pe langa asta, din 100 in 100 de m este asfaltul spart de-a latul soselei si in loc de asfalt… gropi, nisip si pietris, conditii ideale de a cadea. Transalpina merita facuta macar o data in viata si daca reusesti sa treci peste acesti 30-40 de km de sosea sparta, o sa pretuiesti ceea ce urmeaza dupaย  acest “hop”.

Suprinsi de camera

Pe ploaie

Dupa Ploaie

DSC_8660

Seara zilei intai s-a terminat cu un foc la semineu, o palinca buna si un somn binemeritat dupa 12 ore pe drumurile patriei. Al naibii sentiment placut cand poti sa-ti incalzesti genunchii inghetati de la ploaia de pe Transalpina in combinatie cu vantul rece si taios de la doua noaptea la o viteza de 100 km/h.

Mai multe despre ziua intai in filmuletele care vor urma ! In a 2-a zi am trecut la testat motociclete ! Asa mi-a ajuns in mana o Honda DN-01 care este o motocicleta superba atat pentru oras cat si pentru drum lung. Obisnuit cu motocicletele, asezandu-ma pe DN-01, observ ca dau cu mana stanga in gol… Motorul de 700 cc are cutie automata. Cu toate astea, senzatia este una placuta si chiar recomand acest motor. Un priten l-a botezat Honda SF (science fiction) si chiar i se potriveste denumirea.

Astazi va scriu dintr-un apartament frumos din centrul orasului Praga. Despre drumul pana aici, despre Bratislava si satul western prin care am trecut, voi povesti in zilele urmatoare ! Ceau !

Si un P.S – astazi ma va ploua tot drumul…

– Acest articol a fost publicat cu ajutorul optiunii Orange Go Europe


Ivo
Written by Ivo

1 Comment responses

  1. Avatar
    August 19, 2013

    Bafta Ivo!! Si poze multe! Filmulete, nu mai zic, ca te vei descurca tu!! Asfalt uscat! Daca esti cuminte, o sa ai un cadou de la mine cand te vei intoarce!!

    Reply

Leave a comment