Primul meu motor

Cand intrebi un motociclist care e locul lui preferat, multi vor raspunde cu o locatie undeva anume. Pe urma sunt si altii care, la fel ca si mine, au locul lor preferat in spatele ghidonului mergand 40-50 km/h prin oras si 90-110 km/h in afara orasului (ma refer la choppere/cruisere) Nu degeaba se spune ca masurile ideale ale unui motociclist sunt 90-60-90 ! Ca sa explic: 90 de cm latime are ghidonul tau, 60 de cm inaltime are saua fata de drum, iar 90 km/h este viteza de croaziera in care te simti cel mai bine.

Conteaza vremea ? Conteaza, dar nu este esentiala. In toti km pe care i-am facut pana acuma, probabil 100K sunt facuti pe ploaie si alti 50K probabil pe timp de noapte. Acuma, intra Murphy si legile lui in scena pentru ca nimic rau nu se inampla pe vreme frumoasa (nu chiar nimic, dar putine) ci mai degraba mai tot timpul atunci cand esti pe drum, ceva ti se intampla fie cand este noapte fie cand ploua ! Nu cred ca am doar eu “norocul” acesta. Partea frumoasa insa sunt povestile de la “patanie” la “siguranta”

O astfel de poveste a mea incepe in urma cu cativa ani buni, prima pe o vreme frumoasa. Mi-am cumparat prima mea motocicleta, o Panonia 250 care in zilele ei bune arata cam asa (vezi poza). M-a costat 300 de euro atunci.

Sursa: http://automotobounce.com/Pannonia/Pannonia-t-5.html

Evident ca Panonia mea nu arata ca cea din poza, plus ca eu imi doream un chopper ! Asa ca a inceput dezmebrarea motocicletei intr-un garaj al unui prieten. Am lasat doar motorul intact(pana la un moment dat)! Cadru taiat/modificat, o alta furca pe fata, sudura cu electrod etc (pacat ca nu mai am pozele) dar dupa ce motocicleta mea “custom” incepea sa arate a motocicleta am luat-o la un test drive. De atunci cca 2004 si pana in ziua de astazi, am apucat sa fac cu ea doar 18 km. Am oprit intr-o carciuma al unui sat pentru o inghetata si un pahar de suc. Eram 3 cu motorul acolo, intr-un “sat uitat de lume” unde toti ne priveau cu admiratie chiar daca era 2004. In acel moment, din senin a aparut o fata frumoasa!

Acuma tablou: Ea fata din sat si frumoasa, eu motociclist rebel cu plete… do the math ! Voiam sa impresionez dar motorul meu a refuzat sa ma ajute. Am dat la pedala pentru a-l porni… Ceva vreme… pana cand (ca sa vezi) motorul s-a gripat. Eram la 18 km de casa in imposibilitatea de a face ceva… Cu orgoliul zdrobit si toate sansele mele de a cuceri fata din sat duse pe apa sambetei mi-am spus sa fac o ultima nebunie pentru a-mi salva mandria. Un prieten era acolo cu masina, am scos cablul de tractare si ghici ce? M-am intors acasa tractat dupa o Dacia 1310 cu 80 km/h fara casca in cap, cu berea in mana, tigara in gura si eu pe motor. (Copil prost si teribilist ce eram) Acum m-as intoarce in timp si m-as bate pe mine, dar… Tot mi-am salvat “mandria” prin actiunea total iesita din comun pe care am facut-o.

In ziua de astazi, motorul in sine exista undeva, probabil in garajul prietenului meu unde presupun ca am si cadrul “custom”. Rezevorul original… nu stiu unde este, dar cel pe care il aveam in cei 18 km, a ajuns in Harley Davidson Pub din Ghioroc jud Arad.

Morala: Desi cu orgoliul “salvat” nu ai de ce sa demonstrezi contrariul cuiva, mai ales cand esti cu motorul. A fost o chestie stupida… Desi povestea e frumoasa…

Cu timpul, am sa continui peripetiile de pe drumurile tarii si nu numai, dar atat pentru primul articol. Bine ai venit pe cumotorul.ro si iti multumesc ca ma citesti !


Ivo
Written by Ivo

No comments yet.

No one have left a comment for this post yet!

Leave a comment